31 May 2009

tagged dari datin cik zahora(ahakx!!)..


Anda rase anda HOT ?

* Bergantung,,kalau tgk cermin,dressing masa tu meletop,rambut stylo natural,feeling hot le jugak.haha!!

Upload photo kegemaraan anda

..
Mengape anda suke photo ini ?
* Bukan foto ni je aku suke!!haha.Knp ek???hehe,aku suka posing aku masa ni.ala ala perfume campaign pun ade!!(haha,berangan sikit!!!)

Bile kali terakhir anda makan pizza ?
* entah lupa lak,,sbulan yang lalu kot...

Lagu terahkir yang anda dengar ?
*lagu dalam blog Datin Cik Zahora la!!!kan aku view blog dia nak ambik tag ni!!!

Ape yang anda buat selain menyelesaikan tag ini ?
* Dengar promo tv..tapi aku tak tengok coz sibuk mnjawab tag ni...

Selain dari name sendiri, anda suke di panggil dengan name ape ?
* xda,,nama aku dah baik n ok dah..buat ape nak panggil lain kan???!!!*

Tag lagi enam orang
*Malas aku!!!sian diorang kena jawab nanti..hehe..tp untuk cik zahora takpe!!!

Sape no satu bagi anda ?

*xda

Orang no tige ade hubungan nan sape ?
* lagi takda

Kate sesuatu berkenaan dengan no lima ?
* juga takda

No empat ?
* sah tak da

Siape orang no dua ?
* mana ada

Bagi pesanan kepada orang no enam ?
* siapa??ntah mana ntah!!hehe!!

2 kritikan dan umpatan:

Anonymous said...

thnks is. sudi selesaikan tagged ya. hehe.. ^-^ ish2.. pic kmk duploadnya dlok.. btw. huhu.. ktk dh jd pakar phtshp aaah.. hohoho

Anonymous said...

haha..
disebabkan anda dah lngsaikan hutang tageed yang lepas.
nih ada tagged bru..
hehe..

http://zhahora.blogspot.com/2009/05/tagged.html