24 June 2009

HANTU ATAU MANUSIA ???

salam..


Budak budak skang makin ganas le...entah ape entah yang hendak diganas kan tu..
Kot mereka ni mengalami mutasi kan !! Kalu sesuatu tidak seperti yang mereka ingin kan,mereka akan menggunakan keganasan..tunjuk samseng kunun...!!pirahhhhh!!!!

Macam gambar kat atas tu la..pic ni aku snap few days ago..tak sempat publish secepat mungkin sebab aku sibuk sangat....Berlaku tak jauh dari umah aku..
Budak budak skang ni memang macam macam..not sure gak mereka bergaduh pasal ape...
Yang budak besar sikit tu marahkan budak kecik tu...macam mengugut gak bunyi nye...

Nasib baek jiran aku menjerit dari atas umah....jiran aku dengan suara bak petir berdentum (chewahh!!!) jerit akan panggil polis...katanya,kalu nak bertumbuk,,better gi ujong kampung!!!! betul lah tu..tak yah nak bertumbuk depan umah orang..mereka dengan sepantas kilat pun segera angkat kaki dari situ...

Teringat perbualan bapa aku ngan emak aku ari tu....
Mulanya kami borak pasal HANTU...then leads to cita pasal budak budak skang yg makin ganas!!!
Dulu kita takut kalu pasal HANTU nih..
Skang ni manusia tu lebih menakutkan dari hantu....!!!!! Sebab manusia ni boleh menyakitkan manusia yang lain.....
Fikir punya fikir..betol gak kan!!!

7 kritikan dan umpatan:

kay said...

ish2..
dahsyat ek akmpung encik iskandar ni ek..
ape name kampung nih..?
kne suruh perdana menteri dtg lawat nih..
hahaha
ala,mne2 tempat pun ade bdak2 mcm nih..
sepak masok sungai matu yg hitam legam tuh bru diorg taw..
dah bdn kecik2 je sorg2..
bajet cool la tuh..
bdoh tahap vavi...

Mrs H said...

erk..xmacho r..ngan dak kecik pon nk bekire.huh!
p/s:jgn tiru aksi ini.

rasmoissalle said...

kery...kpg aku nih macam macam ada..fening itu saia punyer kefala tengok aksi meloya kan ini..

orang sibok selesama vavi..mereka lak sibok bodo vcam vavi....!!!!

aku yg nerd...memang tak macho..tak malu nak belasah budak yg berbadan kecik..entah entah,telor dia manyak kecik kot sampai kena guna mikroskop elektron nak tgk!!!!! memang tak halal ditiru aksi tersebut!!!! loya tgk...nasib baik aku lom kuarkan sora aku lagi..mahu nyer pakai mikrofon bagi amaran coz masa tuh kat tingkat atas rumah aku !!!!

Mrs H said...

hahahaha~anda klaka
sb telo die kecik ek dorg jd cmtuh..
bagaimana dgn anda..??
haha~
alamak..ter 'kuning' suda..
lalala~

rasmoissalle said...

telor sy???maksud anda??

errr...no komen....

hehe...!!!!

Anonymous said...

haha.. sa best jak cdak klaie ya..
huhu..
lak mun klaie dpn umah org.
dEntm org.
polis gk tyk..
mintk jd sksi la..
kan kes rumit dh ya..
sa best jak eyh..
is.
zamn kta gk sek meng dlok. xda cemia nk.
haha.
btw..
nektk..
myk motr dh mhl. xpt mrmpt. maka. gejala cmtk la jd tabiat ..
haha..
budak2..
eeeee...

rasmoissalle said...

nang bna ya ora oi..klak mun jd kes polis,
kita gik ditunggah jd saksi...

riya kmk juz menikmati pemandangan ya dr tingkat atas umah mek jk,mls mok mengeluarkan sora emas coz mek tauk jiran kmk akan mengeluarkan sora emasnya mpun !!!haha...

mun is kdirik riya..nang sengaja pasang mikrofon molah amaran!!!!haha(angan semata mata!!)

Auk la nektok..ngan gjala sosial yg berleluasa....mencurik ka..nang nom satu mbiak!! merokok pil apa lagi....

hey...dunia dunia !!!!