08 June 2009

Musim Org Kahwin !!!



haiyoo..aku manyak sebok le dua tiga hari ni....sebok persiapan kawin sepupu aku....SITI NADZILLAH @ kak dek

tak sempat melakukan xtvt hapdate menghapdate...nampaknya sang lelabah pun mula membuat sawang....sian blog ni!!!! hek hek!!!

So..nak kongsi sikit le pic pernikahan dan persandingan tue k !!!

Enjoy....

Happy untuk tolong dia 4 her historic day !!!

FYI,aku yg create kad jemputan persandingan dia !!! heehee!!!



Mak,makcik dan sepupu aku tgh buat seat utk mempelai lelaki bernikah...


Pelamin yang baru siap..


Datin datin dan Puan sri Puan sri yg hadir (Jumaat)
hekhek !!!


Ketibaan pihak lelaki..kelihatan mamarazzi megmbil gambar !!!(mamarazzi ke??)


En.Mohammad Saidin (pengantin lelaki)


Upacara kutbah nikah sebelum akad nikah oleh pak cik aku...wa usa..


Pengantin duduk tersimpul malu...


Duit hantaran digubah dalam bentuk bunga...
(pic tak lupa diedit k !!!)


Pengantin perempuan sabar menanti acara selesai


Hari kedua..
Sesi bersolek dan preparation pengantin kat banglo aku !!!
Pengantin lelaki sibuk menelefon pihak keluarga agar bersedia...


Penganti diarak ke rumah keluarga lelaki terlebih dahulu...pengapit pengantin yang berbaju
putih tu dua dua sepupu aku yang juga akan berkahwin tak lama lagi...
Pembawa bunga manggar pun sepupu aku..satu family o !!!
haha..pa nak buat kan..family ramai..tak yah
suruh orang lain !!!


Ketibaan di hadapan rumah lelaki..


Pelamin di pihak lelaki...


pengantin di pihak perempuan...


Family pic..spupu spupu aku with their parent..


Dalam bilik pengantin...


Senyuman tak lekang di bibir...



Semoga berbahagia ke alam syurga !!!!
Tahniah


0 kritikan dan umpatan: