03 June 2009

Lagi lagi TAGGED (HAMBIK KO!!HAHA!!)



1. Apakah hubungan awak dengan dia?
kami??? aku dan dia kekasih gelap.... haha

2. 5 impression terhadap dia?

cantik
edgy
cool
slumber
stylish

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak?
ntah...

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak?
love ya!!!

5. Kalau dia kekasih awak, awak akan..
talk to each other(ngobrol!!),bawak dia jalan jalan!!!

6. Kalau dia jadi musuh awak, awak akan..
malas la nak tambah musuh..hehe(boleh??)

7. Kalau dia kekasih awak, dia perlu improve dalam..
adat santun menjadi wanita timur ((dia org barat))

8. Kalau dia jadi musuh awak, mungkin kerana...
dia jeles ngan aku (boleh??)

9. Overall impression ttg dia.
ter KASIMA!!!

10. The most desirable thing to do to her/him.
Taking picture together...

11. Apakah awak rasa tentang pandangan orang terhadap awak?
Ntah..tapi aku ok jer ngan org cuma ada elemn sensintif sensentap dan ego yg kadangkala flare...

12. The character of you for yourself?
unpredictable!!!even aku sendiri tak sangka apu aku boleh buat!!!

13. On contrary, the character you hate about you?
Hanya aku yang tahu!!haha!!!

14. The most ideal person you want to be with?
accept of who i am seadanya...

15. For people who like you, tell something about them.
anda sangat saya hargai..tiada apa yang mampu sy balas kerana anda tidak ternilai

16. Ten people you tag:
Akuu budak baek..malas nak mengetagged orang..hihi!! sian diorang!!! tapi kalu ada org nak tagged aku takpe..aku selesaikan..(boleh??)

1 kritikan dan umpatan:

Anonymous said...

ha. itulah semgt yang kita nk dgr.. dia nk kena tagged.
ish..
ktk ptt upload pic gerek mena tek ho.. haha..
x ptt org ensem tk xda gerek bha..
haha, ,
btw..
erm..
dah semk ni..
cikgu zahora bg ...
5 bintang. hehe..
btw..
pic dia mmg seksi.. smoga terbuka hati shabtku ini mncri gadis timur.. haha