04 June 2009

Pelajar AF LIVE from MATU !!!


"Opocot,trus kluaq gamba AIshah !!!"

Alllooo...

Spt yang dijanji dulu,bertemu kita lagi dalam Hiburan Minggu Lalu !!!!(dah lepas okeh!!!)
Tepuk tepuk!!! (spt kata AZWANA ALIA yg hampehh tue)
Bateri punya prob aku tak dpt upload pic ni awal..
FIY,event ni berlangsung last SABTU sampai pagi semalam...
Meriah !!!!

Tanpa melengahkan masa dan waktu yang diibaratkan emas mengalir..kita zssss/layannnnn !!!!!!!

"Melengggang pocho pocho,....bla bla bla...''


''Adushhh..byk peluh kluar nih..bila nak abess..hwaaaaa...
panas la..nyesal pakai bebaju tebal..
kalau tau panas gini,baik aku pakai singlet je!!!"


"sungguh ku tak mahu menahan rindu, ah! ah!,pabila dirimu menggoda aku... ah! ah!"
(opppss,salah lirik la..takpe..shuffle dangdut lah katekan!!!)
+
+
Malam tu aku tak pegi,,penat..bru balik dari SIBU,ni malam GAWAI tau.meriah kat SIBU ari tu..
Kalau tak pegi..aku dah jadi juri shuffle dah..ada gak duit masuk kan???
Hwa hwa!!!
+
+


Yang berhormat dan tetamu jemputan syok menikmati persembahan
(TerKASIMMAAA )


Pagi nya pulak meriah gak ngan POCHO POCHO rakyat..kelihatan DATIN DATIN,PUAN SRI PUAN SRI dan isteri DIF kehormat sedang menikmati
persembahan (perasan le korang!!hehe!!)

Mawas??BIG FOOT?? ops!!Si EBBY AF5 rupenya..ala...EX- si
MILA AF5 dulu tu!!!


Hot MAMA - MAMA RINA AF6
yg sebelah tu bkn artis pi mekup artis..(boleh??)


YANA AF6 pun ada..mula mula ramai gak yg tertanya sapa gerangan artis ni..
ada yg buat spekulasi..kata FARAH ASYIKIN la..haaha.
YANA AF6 rupanya..coz dia first kuar AF6,org tak ingat sgt...


EBBY-gelap gak dia ni..tak la tinggi sangat..tapi performence mantap beb!!!
sporting sgt!!!
Siap gelek lagi!!!
haha!!!


Rela berpanas di tengah hari...


"ko rasa abang hensem tu tenung aku ke????''
"Mana ada,,dia tenung aku le !!!"
"perasan!!!"
''*(*&%$@%!!!!"


"haha..aishah,taik idong ko jatuh la!!!"

"hehe.owh..ye ke??? Macam tak biasa gak ko ni !!"


"Murah murah !!skilo 5 hengget!!!skilo 5 hengget!!
Beli dua percuma semua!!!"


"Yana nak adik(adik ke???) lompat cam katak !!!Boleh???"
Kemudian adik buat aksi lembu berjalan..
kemudian buat style ulat gonggok!!!
Boleh??


"saya tak tau nak nyanyi ape ni...
lagu BANGAU OH BAANGAU boleh tak???"


"yeye!!!Aishah dapat hadiah!!!"


"Sepohon kayu daunnnya rimbun"
Dibawaknya nari pulak..org nyanyi lagu nasyid la wei!!!
*
*
*
byk lagi sebenarnya,tp aku malas nak upload..
smlm ada MOTOSHOW...
Aku tak dapat pegi coz perut meragam..
Benciiii woo!!!!

2 kritikan dan umpatan:

Anonymous said...

aiya. best ow.. lmk dh x ngga konsert life aie. huhu..
xda pun notis ka. apa ka. padah da konsert.. adesh.. .huhu....
mun tauk ria..
mk juak agk..
p... jauh juak mtu ya..
p..
nice pic..
ni mmg pic ori.. diyakini.. haha..
tk bukan pic grb. hehe..

rasmoissalle said...

best cik ora !!!
dah la 4 ari on row gik ya!!!
Ada notis bah..siap ada promo di radio gik b4 ya..
Kmk pun lupak juak mok inform dlm blog tuk..
bz bah,dh juak bruk balit dari Cbo riya..
Sik la jauh bah!!!haha...

Ori bah...sempat juak bergambar gan aisyah..haha..pi xdpt upload sia!!private !!!