26 June 2009

BAWA KU TERBANG MENCAPAI BINTANG KEJORA...

salam...

tomorrow is da day!!!

sok dh depart gi Sabah da...

Malam ni aku sibuk bli barang dn kemas barang...

Byk woo aku bwk pegi...hehe..cam pindah lak...

Tapi aku guna kan konsep....

bersusah susah bawak beg dulu,
bersenang senang tak yah kalut
cari barang kemudian !!!! haha...

Kol 2.55 bru depart..guna MAS then transit di bintulu...baru gi KK...harap sumernya berjalan lancar....Amin...

Destinasi ku !!!!

9 kritikan dan umpatan:

Mrs H said...

er..tu universiti ke masjid..
kompius2..

Monsieur Anonymous said...

besh r naik kpal terebang..
hahahaha~

rasmoissalle said...

aku yg nerd-tu ntah ape ntah,rase rasenyer main building kot...sbb dlm google earth,building tu kat tgh tgh...aku main google je gmbr nih..

portgas d ace-besh ker??hehe..boleh la..yg best nyer kalu naik MAS..makanan yg besh dn lazart!!!!

Anonymous said...

tahniah is. hehehe.
all d best..
hrp is akan cerita hal2 tbru d ums lak. keep in touch.. all da best..

Mrs H said...

perghh..main building da cm masjid..cun2 tp c jauh dr bndar je..lalala`

Eyzamiel said...

selamat menjadi student semula..bestnya... pas ni kalau kak eyza gi sabah lagi..leh la is jadik pemandu pelancong yer..hi..hi...kak eyza lom sempat email gambar la is..nnt k.eyza email yer...

rasmoissalle said...

aku yg nerd-tu masjid dia saje la..byk lagi building..ni uni dalam taman..tu pasal cam utan..tepi dia laut membiru..actlly tpt kami ni dlm bandar..jalan kaki je dh jumpa ONE BORNEO-mall paling panjang kat borneo !!! Dewan canselor dia yg paling cantik kat S.E.A...hehe..aku korek info dari org...

Kak eyza-ok kak..takpe..is pun bz dis week coz orientasi..lom dpt sentuh lapt..ni pon sempat menjenguk cc je ni...hehe takpe..send je...

Nurhayati Badli said...

welcome to ums...
tahniah tercapai gk cita2 mo akhir dun
betijo dao2..sabah idak dugaan idak shopping kompleks...hehehe..
pesanan ko akah mo migik subjek titas dao migik kelas ust. sarip adul n sejarah etnik better kelas en nordi...penyelia tesis ko sabey...duah2 to sarawak n dao...idak maklumat keban mo kenan men lo dun

rasmoissalle said...

ateng kah atie..ok..insyaallah..kamik sem duah baruk migik titas...
Thaniah dah slamat diijabkabul!!!!