13 May 2009

My First Award!!! (org buat aku pun dapat!!)



1-Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda..

Penat tau nak tempek benda atas tuh!!Berat wooo....

2-Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.

* blog dia nice.
* huhu..dia ajr aku trima awrd
* dia bg aku tagged ne..
* dia pengunjung setia blog aku(setia ke??)..
* dia comel lotey!!!ahakz!!!

3-Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Award Seterusnya.

* aku unpredictable...
* aku gila bergambar dan menganbil gambar(into photography..)
* aku suka on9..
* aku suka dgr lagu..
* aku suka pegi tempat baru..
* aku suka YM..
* aku suka edit gambar(gila photoshop!!)..
* aku suka pandu kereta laju..
* ada laptop pi tak da hp berkamera dan berwarna(Sian....)
* hobi aku boleh brubh..

4-Anda Perlu Memilih 10 lebih tak pe...apa guna senarai kat follower tu.. Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka..

* Malas la nak bagi kat sepuluh orang!!leceh la!!!aku nak bg kat Ora sorang jer K!!jgn jelez!!dia yg gigih memberi komen dan malawat blog aku yg tak fames nih!hehe..thanks ORA!!!

5....yang nih khas utk korang yang baca....yang tiada nama antara 1-11 tu...tu la pasal..sape suruh baca....muwakakaka...dah kene buat AWARD nih...tiada alasan tak de nama dalam senarai ye.....

0 kritikan dan umpatan: