12 August 2014

Idea Hantaran Pertunangan dan Perkahwinan

Assalamualaikum. 

Kalau cuti je musim orang kawin kan! kawan kawan aku tak lepas la,mesti cari waktu cuti untuk kahwin dan bersanding. Ada yang bertunang dulu kemudian berkahwin dan ada yang berkahwin terus bersanding tanpa majlis bertunang. 

Ni projek hantaran yang aku buat untuk tolong kawan masa study week final exam aku lepas. Pertama kali buat sebenarnya. Keluarga aku memang aktif buat ni sebelumnya (zaman 80 dan 90 an la). Mak dan makcik aku memang pakar bab ni. Aku buat ni pun just nak test kreativiti dan market. Kot kot pas ni ada orang sudi menggunakan perkhidmatan aku untuk hias hantaran kahwin atau pertunangan diorang... hehe!!!

Enjoys!!!

Maaf. Aku bukan expert jadi hasil kerjanya hanyalah hasil kerja amatur.


 











 

the trick is easy to make your engagement offerings look stunning and amazing, lots of flower, fresh or artificial and don't forget other ornament such as colorful ribbon...



0 kritikan dan umpatan: