24 May 2014

Bahana Lady Gaga

 Hallowwww!!!!

Hangat isu panda sekarang kan... macam macam reaksi orang ramai..

Tapi yang aku perhatikan lebih banyak reaksi negatif dari positifnya... haha..entah lah.. lebih baik rasanya tidak mengeluarkan apa apa pendapat. Kadangkala berdiam itu lebih baik kan?? Terserah pada pandangan kalian...

Rasa macam seronok gak update blog. After secondary school and while studied at UMS few years ago , I regularly update my blog. But now I kind of lazy bcoz I spending more on social media such as FB and twitter. Actually I dont have enough idea to write,haha!!! Furthermore,I spending more time downloading video from internet (I crazy bout it!!!).

Sebenarnya nak kongsi beberapa gambar yang aku dapat masa online beberapa bulan lepas... macam macam cara orang nak tarik perhatian kat dunia ni. Internet adalah antara medium terbaik pilihan. Gambar yang aku dapat ni dari China. Ala ala "go green" la. Guna barang terpakai atau sudah dibuang sebagai hiasan kepala. Lady Gaga sangat.!!! Aku rasa la Gaga pun kalah dengan konsep "go green" perempuan ini. Sebenarnya banyak dah trending bahan lawak dari negara ni. Ingat lagi tak seorang pereka pakaian yang menggunakan datuknya sebagai model pakaian wanita rekaannya? Gambar datuk pereka tersebut memakai baju wanita untuk katalog online telah melonjakkan jualan baju pereka tersebut!!! haha!!!

Enjoy all this pics.. :)


haha,,keyboard yg dah tak diguna lagi jangan dibuang. Mungkin ada gunanya. Akak ni dengan keyakinan diri yang tinggi menghias keyboard diatas kepalanya sebagai hiasan dengan penutup kepala. Stylo tak???

Ini pula turban "go green". Penggunaan mentol jimat tenaga dibawa ke satu aras baru dengan menjadikannya sebagai aksesori tambahan diatas turban. Anda juga boleh menggantikan mentol pendaflour jimat tenaga tersebut dengan mentol lampu kalimantang.

Selalu kalau kita beli epal kan, akan disertakan dengan pembalutnya yang jarang berwarna putih itu. Jadi, skeiranya kita ingin menarik perhatian orang lain, gunakan pembalut itu sebagai serkup kepala. Untuk lebih menarik lagi tambahkan buah epal diatas kepala sebagai pelengkap hiasan.haha!!!

Payung yang rosak jangan lah dibuang. Payung tersebut boleh dijadikan topi atau hiasan kepala untuk majlis tertentu. Contohnya untuk menghadiri majlis perkahwinan tepi pantai atau sebagainya. Sanggup tak pakai macam ni ???

0 kritikan dan umpatan: